Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2015, 14:30 door Preddie

Ach als je een Facebook account hebt, dan heb je zelf immers het platform voor dergelijke berichtgeving gecreëerd. Wat ik me wel afvraag; in hoeverre kan het incassobureau controleren dat de het bericht aan de juiste persoon hebben gestuurd. Daarnaast maken incassobureau's ook fouten, en niet zo'n kleine beetje ook, en kan het bureau zichzelf in aan aardig lastig pakket brengen door op deze wijze te berichten over een schuld. Immers, is het enige wat de incassobureau doet de schuld overnemen en innen men kijkt niet of de schuld terecht is. Ooit het volgende mee gemaakt; abbo opgezegd bij een telecomprovider, deze bleven tot geld innen. Vervolgens hierover gebeld; waarna er een welles-nietus ontstond met de uitzendkrachten in een call-center vervolgens de bewijzen opgestuurd en incasso's stopgezet. Enkele maanden later kwam deurwaarde even de niet gelukt incasso's innen, je krijg vervolgens weer een wellus-nietus verhaal. Na enkele weken had ik het bewijs weer gevonden en uiteindelijk doorgegeven, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha