Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2015, 15:43 door [Account Verwijderd]

Door Spiff 26-03-2015 00:00 uur: Door _kraai__, 22:53 uur: Ik heb zelf ook nog een keer getest en krijg nu geen melding meer van Microsoft SmartScreen als ik www.sitecom.com of https://www.sitecom.com bezoek. Ik kan dat bevestigen. Wellicht was er eerder sprake van een Internet Explorer SmartScreen false positive. Of er was een tijdelijk probleem met sitecom.com dat nu inmiddels is opgelost. Maar een false positive ligt wellicht meer voor de hand. Bedankt voor je bevestiging Spiff dat bij jou ook sitecom.com geen melding meer oplevert, Door Anoniem 26-03-2015 13:59 uur: Wees ook bedacht op "typosquatting". Wat is typosquatting? Sommige boeven registreren een malafide website met een URL die maar één lettertje verschilt van een normale bekende website. En als jij dan per ongeluk de "juiste" typo (typfout) maakt, en je hebt dit niet door, dan kun je nietsvermoedend op zo'n valse website terecht komen. Door Spiff 26-03-2015 14:33 uur: Ik kon zonder typo _kraai__'s ervaring met Internet Explorer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha