Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Dick99999: Terugbellen om de beller weer aan de lijn te krijgen, heeft geen schijn van kans bij een grote bank. Dat is dus net het punt: Dat zou dus wél gewoon moeten werken en dat zou gewoon standaard geregeld moeten zijn. Het zou namelijk échte veiligheidsverbetering inhouden, en niet weer zo'n stom truukje waar ze met veel bombarie doen of de beveiliging verbetert maar eigenlijk kost het jou gewoon meer werk en krijg je er nog extra risico bij op je afgeschoven ook nog. Het heeft dus een duidelijk doel om je bank hier op aan te spreken, en als het geen zin blijkt te hebben is het (nog) een reden om een andere bank te zoeken. Dus in plaats van dat je hier net doet of het toch nooit gaat werken, kaart het tenminste aan bij jouw bank. De regel van Dick99999 die je hebt weggeknipt zegt precies wat nodig is. Waarom knip je dat nou weg ? Meen je serieus dat jouw idee van verbetering een verbetering is ? Je hoeft bij zo'n organisatie niet dezelfde *persoon* terug te bellen, want al dit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):