Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De regel van Dick99999 die je hebt weggeknipt zegt precies wat nodig is. Waarom knip je dat nou weg ? Omdat het een "works for me"-dooddoener is. Daar heb je weinig aan als het ondertussen elders nog overduidelijk misgaat. Hij heeft het voor zichzelf opgelost maar niet voor alle anderen. En toen? Nou? Meen je serieus dat jouw idee van verbetering een verbetering is ? Dat meen ik serieus. Al was het alleen maar om de banken ervan te doordringen dat ze hier beter hun best moeten doen. En dat moeten ze, want er is veel ruimte om met relatief weinig moeite een cultuurtje te kweken waarin dit soort gein gewoon veel moeilijker is dan het nu is. Maar daarvoor moeten we afstappen van het idee dat we met regels aan de klant opleggen of een nieuw speeltje uitdelen het allemaal wel vanzelf zal gaan. Je hoeft bij zo'n organisatie niet dezelfde *persoon* terug te bellen, want al dit soort meldingen lopen via een ticket systeem. Iemand anders van de service desk ziet dezelfde status (of status : klant ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):