Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Weigeren kan, mag en werkt, hier mijn positieve ervaring: Ik had een digitale 'domme' meter waarvan het display defect was, heb Stedin in gelicht, een afspraak gemaakt en er zou iemand komen om de meter te vervangen. Ondertussen heb ik een brief gestuurd aan Stedin dat ik geen slimme meter wil. (zie http://www.wijvertrouwenslimmemetersniet.nl/voorbeeldbrieven.html). Ik heb voor de zekerheid ook gebeld met klachtenteam van Stedin en gevraagd of de monteur wel de juiste meter meeneemt. Dat hij straks niet met een verkeerde meter aan de deur staat. Was geen probleem, "..de monteurs hebben zowel domme als slimme meter in hun busje liggen..". Na veel planningsproblemen aan de kant van Stedin kwam de monteur eindelijk. Ik heb mijn wens nogmaals duidelijk gemaakt en hij reageerde laconiek; hij kreeg vaker de vraag om domme meters te installeren. In mijn meterkast zit nu een mooie digitale (domme) meter van ISKRA, met een pulse lampje aan de voorzijde waarmee ik middels een Youless en een raspberry pi het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):