Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-04-2015, 13:05 door Dick99999

Door NedFox: Ik moet bij ING een SMS verificatie invoeren bij elke overboeking ING ! Volgens mij hebben een heel aantal reageerders dat over het hoofd gezien. Betaling geschiedt bij deze mevrouw met SMS verificatie. Zoals ik al zei, toen de phisher toegang had kon hij dus het mobiele nummer veranderen, waarschijnlijk. Ik heb het veranderen van het telefoonnummer uitgeprobeerd. Los daarvan heb je een wachtwoord nodig (niet de pincode) om bij de ING in te loggen. Als je dan ingelogd probeert het telefoonnummer voor TAN en PAC codes te veranderen, verschijnt de volgende mededeling: Het wijzigen van uw mobiele telefoonnummer gaat veilig en snel: u kunt ervoor terecht op elk ING-kantoor en ING-servicepunt. En heel gemakkelijk: u kunt direct daarna betalen en overschrijven in Mijn ING. Ook in de Mobiel Bankieren App als u die gebruikt. Onlangs heb ik mijn SIM kaart veranderd, ook daar is de ING voorzichtig. Terecht vind ik, de SMS code vervangt de reader procedure. Met de nieuwe SIM kaart kon ik 48 uur ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha