Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ergens vind ik het gewoon oneigenlijk om keihard in te zetten op "we gaan een kat-en-muisspel met de klant spelen", en dan gewoon de data voor fraudebestrijding de helft langer op te slaan dan de data waarmee de klant onterecht afgeschreven geld mag terugvragen. Ze gaan er inderdaad vanuit dat alle reizigers potentieel-crimineel zijn en behandelen je daar ook naar, en maar nauwlijks als betalende reiziger. Je bouwt daar een systeem, je maakt er een zooitje van en het resultaat is brak en krakkemikkig, er moet extra geld bij en het helpt alweer niet, je belooft verbeteringen en je levert niet, en je gaat publiekgemaakte gaten expres niet oplossen want "daar leer je van". Ja hallo. Je had ook die moeite kunnen steken in iets waar de reiziger wat aan heeft. Maar dat is natuurlijk weer geen prioriteit. Altijd leuk overigens om de tweede kamer er weer over te horen, dat het echt anders moet, zoals vandaag over beboeten van abonementhouders waar er iets mis is met inchecken (wellicht het paaltje). Ze hebben ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):