Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik Heb afgelopen weekeinde een alles in 1 pakket van ziggo door een monteur laten installeren. Wat mij al vrij snel opviel was dat er geen cisco of ubee modem in mijn meterkast terrecht zou komen. Ziggo verstrekt tegenwoordig een ander merk modem aan haar klanten. De naam van het merk is Technicolor, Technicolor word vertegenwoordigd door een in Frankrijk gevestigd bedrijf. Vreemd genoeg word ook dit (nieuwe) merk modem zonder enige bijbehorende gebruikshandleiding bij de eindgebruiker afgeleverd. Een vereenvoudigde of verkote versie of blaadje met een verwijzing naar een online gedocumenteerde handleiding missen allemaal. (Je zou bijna gaan denken, dat de (grote) providers deze zelf eruit lijken te halen.) De webinterface voor de configuratie instellingen van het modem, is wat opgevrolijkt door wat kleuren eraan toetevoegen. Wat een vertrouwlijker en rustgevender gevoel zou moeten afgeven, ma bij het zien van de hoeveelheid aan te passen en na wens te configureren intellingen het modem bevat ben die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):