Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
door Lilian 22:42Als ik vragen stel aan mijn werkgever over deze gang van zaken dan krijg ik te horen dat deze zich niet hoeft te verantwoorden. Het antwoord van je werkgever lijkt mij duidelijk. Nog een vraag, wellicht weet iemand hier wel antwoord op. Wie mag dit soort opnames verwerken in een organisatie? OR? Directie? ... Niemand! Als je werkt bij bijv. een bank en je werkt veel met klanten (of bent transactiebevoegd), dan mogen die gesprekken worden opgenomen en alleen worden afgeluisterd zodra er een geschil/onduidelijkheid is.Maar dit moet vooraf worden medegedeeld door de werkgever aan jou! Als je geen bijzondere functie hebt, mag dit dus niet! Let wel, het gaat om communicatie die je zelf hebt geinitieerd of geaccepteerd (d.w.z. daadwerkelijk oproepen). Als de telefoon niet wordt gebruikt dan waar hij voor bedoelt is (het voeren van gesprekken) mag er helemaal niets worden opgenomen/meegeluisterd. Lees ook even ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):