Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
ah doet niet zo heel moeilijk, iig niet bij mij, integendeel, als ik een product heb wat achteraf niet goed meer is dan krijg ik altijd zonder enige discussie en zonder bonnetje/bewijs mijn geld terug. dat is wat mij betreft dat ik altijd mijn boodschappen doe bij de ah, altijd super klantenservice. . . wat betreft het zelfscannen, ik vind het ideaal, nooit meer in de rij, wel af en toe controle. m.i. zijn die voorwaarden ook niet van toepassing op incidentele gevallen, maar als je, zeg maar bij 10 controles in 1 jaar 7 keer iets "vergeten" bent te scannen, dan ben je m.i. een dief. ah zou dan terecht aangifte doen. en ze houden echt wel bij als je bij controle vergeet te scannen. . dit gezegd hebbende, ze zouden voor die scanners ook een houdertje in de mandjes moeten ontwikkelen, hoe vaak mijn gescande artikelen verdwijnen doordat dat ding op zijn kop komt te liggen in het mandje en daardoor de knopjes per ongeluk indrukt is echt ergerlijk ! sterker nog, heb ook een paar keer mee gemaakt dat ie daardoor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):