Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Beste *****, het is belangrijk dat er zorgvuldig en juist gescand wordt, maar we begrijpen natuurlijk ook dat je je een keer kunt vergissen of dat er zich een technisch probleem voor kan doen. Echter wanneer we bewust misbruik van het zelfscansysteem vermoeden, behouden we ons het recht voor hier aangifte van te doen. ^SG" Nog steeds niet erg duidelijk. Vrij logisch, het is een algemene uitspraak, en iedere situatie is weer anders. Duidelijkheid zal er pas zijn in een specifieke situatie, waarbij gekeken kan worden naar omstandigheden. Stel dat je bijvoorbeeld het artikel dat je niet hebt afgerekend ook niet in het mandje hebt zitten, maar bijvoorbeeld apart in je tas, of onder je trui. Dan is de aanwijzing dat er mogelijk opzet in het spel is behoorlijk sterk. Gedrag speelt ook een rol. Overigens heeft de vraag weinig te maken met de zelfscan techniek; het is altijd al zo dat wanneer een klant een artikel vergeet (/''vergeet'') af te rekenen, dat een winkelier moet inschatten wat de bedoelingen waren, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):