Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Met het invoeren van de bovenstaande voorwaarde krijg ik het gevoel dat Albert Heijn meer geïnteresseerd is in het gemakkelijk cashen en snel geld verdienen van de € 181,- zogenaamde schadeloosstelling voor diefstal dan voor enige serviceverbetering. Denk je nou werkelijk dat dit, indien het niet gaat om echte dieven maar om klanten die een vergissing hebben begaan winstgevend is ? Gevolg is immers dat de klant geirriteerd raakt door de behandeling, en de volgende keer gewoon bij een concurrerende supermakt gaat winkelen. Commercieel dus totaal niet interessant. Het steekt me enorm dat de deze mentaliteitsverandering van de huidige groep hogere managers, werkzaam in verschillende bedrijven, die achter dit soort van aanvullende regelgeving schuil gaat, waarin het vooral om te doen is, om klanten al op voorhand als als notoire wanbetalers, zwartrijders en veelplegers neer te kunnen zetten. Het steekt jou ? Ik zou zeggen, probeer eerst eens je suggestieve reactie verder te onderbouwen. Hoeveel gevallen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):