Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2015, 17:19 door Anoniem

Door Anoniem: Ik weet niet wat erger is. Dat de iPADs crashen of dat er <heel erg scheldwoord> zijn die denken dat een document wat bijvoorbeeld gebruikt moet worden ingeval van nood goed op een iPAD werkt. Ik zal nooit meer met AA vliegen wanneer daar mensen rondlopen die denken dat een lege/gecrashte iPAD die wellicht ook nog gebruikt wordt voor 'act like you know' spelletjes een goed alternatief is wanneer je decompressie of uitgevallen motoren hebt en je snel moet opzoeken wat je flaps en trim moet zijn... ow, wacht, effe unlocken... nou. Probeer maar een ipad te unlocken wanneer je paniek hebt, je stoel trilt, lucht door de cabine waait enz... Kilo's aan papieren handleidingen maakt het probleem oplossen ook niet gemakkelijker. Voor acute problemen zijn short-lists gemaakt en die zijn nog steeds analoog. Voor diepere analyse waarvoor meer tijd nodig is / beschikbaar is, kan de iPad helpen. Vóór de introductie van de iPad mocht je ook niet vertrekken zonder recente luchtvaart kaarten maar hoe wist je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha