Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mag je het dan ook omkeren, als je iets scant en de AH rekent het 2x af terwijl je het niet ziet? Dan zou volgens de AH voorwaarden het zo zijn dat ze van mij stelen. Of dat AH geacht wordt van je gestolen te hebben als de op dat moment van toepassing zijnde aanbiedingskorting ten onrechte niet toegepast wordt op de bon. AH is een groot en professioneel bedrijf, dat zorg heeft te dragen voor een goede werking van de gehanteerde software en hardware. Ik zou zeggen dat AH dan tenminste zo grof nalatig is dat het aan opzet gelijk te stellen is, als dergelijke fouten vaker voorkomen en AH geen pro-actieve actie neemt (door ter correctie bijboeking saldo/tegoed aan de bonuskaart, danwel overmaken naar de rekening waarvan je de betaling pinde, o.i.d.). Daardoor zal AH eerder voldoen aan het element opzet dan de de vermoeide snel na het werk nog even boodschappen doende klant. Verder ben ik benieuwd of dit onderdeel in de algemene consumentenvoorwaarden niet onredelijk bezwarend is.
Beschrijf je klacht (Optioneel):