Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Schijn betrokkenheid van de DDMA ? "Mensen snappen de materie niet meer" Nee inderdaad, maar wel om twee heel andere redenen ! 1) De "cookiechecker" die de DDMA ontwikkelde is een plug-in voor Google Chrome. Google Chrome gebruikers is niet de beppaald meest aangewezen doelgroep als het gaat om het aanbieden van cookiecheckers, wanneer men privacybewust was dan zouden ze wel een andere browser gebruiken. 2) Cookie gebruik is achterhaald! Had een HTML5 Canvas Image Tracking plugin aangeboden, dat is waar veel meer websites zich van bedienen. Tracking door middel van persistente eigenschappen van devices te detecteren, dat is wat steeds meer websites doen. Deze eigenschappen veranderen haast niet, detectie en tegengaan van deze tracking is des te belangrijker. Waar is de effectieve plugin die aansluit bij de markt/etingtrends DDMA ? Hebben we hier te maken met een bewuste zet om schone schijn te pretenderen terwijl men heel goed weet wat de werkelijke stand van zaken is? Het lijkt er wel op.
Beschrijf je klacht (Optioneel):