Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-05-2015, 22:08 door Anoniem

Door Predjuh: Dit is feitelijke onzin, ik spreek uit ervaring. Als er twijfels zijn over een overboeking neemt men geen contact met jou op maar blokkeert men de overboeking of rekening gewoon zonder iets te overleggen, zij wachten dan gewoon tot dat jij contact met hen op neemt. Ik spreek ook uit ervaring, en ik ben wel eens gebeld door de bank (ING) of een bepaalde creditcard transactie inderdaad van mij was. Een andere ervaring was een (geblokkeerde) creditcardtransactie (de blokkering had ik gezien in de vorm van een foutcode bij betaling) die per brief gemeld/gevraagd werd om te bevestigen. Op zich logische vragen, mijn CC gebruikspatroon is vrijwel constant 0 en dan zal een paar nabije pieken (ook nog naar het buitenland) al snel een alarmgrens overschrijden. Mijn regulier bankgebruik is veel constanter, daar heb ik geen ervaring met blokkering of eventuele navraag.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha