Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-05-2015, 22:17 door Anoniem

Door Anak Krakatau: de ing-bank vindt dat ik telefonisch bereikbaar moet zijn als er vragen zijn bij een overboeking bijvoorbeeld. ik zou zeggen: ik doe dat liever niet, want word ik door een nep-bankmedewerker opgebeld om "iets te bevestigen" (zoals oplichters vaak doen), dan weet ik meteen dat dit nooit de echte bank kan zijn. ze weten immers mijn telefoonnummer niet. natuurlijk moet iedereen dit voor zichzelf uitmaken wat te doen, maar ik doe het uit veiligheidsmotieven liever niet. Ik snap niet wat je denkt te beveiligen - je bent blijkbaar alert op security, dan ben je er toch zelf bij wat je weggeeft aan informatie in zo'n geval ? Stel , je wordt gebeld of een transactie die je zelf gedaan hebt, en wilde doen klopt - Dan heb je iemand die je transactie (bedrag en bestemming) kent en vraagt 'weet je het zeker dat je bedrag x naar bestemming y wilde overboeken ' - wel, dan zeg je ja. Desnoods beschouw je het alleen als aanleiding om 0800/020-fraudedesk zelf te bellen en de transactie te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha