Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2015, 11:36 door Anoniem

Door Predjuh: Dit is feitelijke onzin, ik spreek uit ervaring. Als er twijfels zijn over een overboeking neemt men geen contact met jou op maar blokkeert men de overboeking of rekening gewoon zonder iets te overleggen, zij wachten dan gewoon tot dat jij contact met hen op neemt. Banken kijken wel degelijk naar "dubieuze overboekingen" en bij twijfel wil men bevestiging. Ik weet van verschillende personen dat ze gebeld zijn over een vreemde transactie (betrof overigens credit card transacties), en daarmee is in ieder geval 1 frauduleuze transactie direct geblokkeerd. Volgens mij wegen wat dit betreft de voordelen ruim op tegen de nadelen. Het idee dat men je gaat bellen om je rekening te plunderen klopt ook niet: een bank belt alleen met specifieke gegevens ter validatie: de transactie is dan al bij de bank bekend. En je hoeft zelf geen verdere info te geven over je rekeningnummer of pincodes of TAN's oid. : zodra men jou om gegevens vraagt is het niet de bank. Door Predjuh:Overigens deel ik om dit ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha