Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2015, 11:32 door Anoniem

Door Anoniem: Ik begrijp niet de problemen die mensen met het overgaan van sirene naar mobiele broadcast. ... Ik leg neer dat deze problemen ook al aanwezig waren bij Sirene. Er werd daar een hele grote groep mensen overgeslagen zoals doven en slechthorende, mensen diep in kantoorpanden, op zee, noem maar op. Er is geen 'perfecte' oplossing, maar ik ben van mening dat deze nieuwe manier meer mensen bereikt, sneller, en met betere informatie en ramp-gericht advies. Maar je kan als politici en beleidsbepalers bij de overheid wel je best doen om 100% te halen. En dat laatste lijkt men niet te willen. Het plan is om het sirene netwerk uit te faseren. Niet omdat het netwerk van de sirenes niet effectief is, maar om kosten te besparen. Met het broadcast systeem worden namelijk de kosten en verantwoordelijkheid grotendeels verschoven de providers. Je kan geen appels met peren vergelijken, maar dat de overheid liever minder investeerd en meer aan de markt over laat is duidelijk. Terwijl ze het risico accepteren dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha