Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@ vanegmond, wo.29-05, 23:09 uur, Hoei, wat een gedoe had je met je Avira en Logitech MouseWare. Ik kan niet overzien wat er precies allemaal mis ging en waardoor. Maar gezien je ervaring kan ik me best voorstellen dat je nu opnieuw Avast probeert, in plaats van Avira. Door vanegmond, wo.29-05, 23:09 uur: [...] dus ergens staat nog iets van Norton. Hmm ... potentieel kán dat een mogelijke oorzaak zijn van problemen. Heb je na het deïnstalleren van Norton ooit nog restanten opgeruimd door middel van de Norton Removal Tool? Iets om eventueel alsnog te overwegen. Hier achtereenvolgens de Engelstalige en Nederlandstalige info: https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/kb20080710133834EN_EndUserProfile_en_us?q=Norton+Removal+Tool https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/kb20080710133834EN_EndUserProfile_nl_nl?q=Norton+Removal+Tool Door vanegmond, wo.29-05, 23:09 uur: de muizen MX 500 en MX 510, die had ik voor mijn nieuwe PC W 7 64 bits gekocht Goh, dus relatief recent ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):