Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2015, 17:12 door Anoniem

Door Anoniem: Door _kraai__: Een wachtwoord bij het inloggen erbij zou denk ik toch ook moeten kunnen in plaats van aan een rekening gekoppelde randomreader/ scanner. Ik (TS) ben het helemaal met _kraai__ eens. Ik had een aan-rekening-gekoppelde scanner alleen maar genoemd als mogelijke oplossing. Een wachtwoord zou mijn probleem ook wegnemen. Blijft mijn oorspronkelijke vraag: zie ik iets over het hoofd dat de Rabobank wel ziet? Ja, wat de banken allemaal wel zien is dat het superstrak authenticeren dat je een eigenaar van een pas+ pincode hebt geen complete oplossing is voor security problemen. Dat is 2005 security, zeg maar. Phishing bewijst dat, daar klopt alle security voor wat betreft het linken van de rekeninghouder aan een transactie, het is alleen geen transactie die de rekeninghouder wilde . De bank doet/moet dus ook en vooral de transactie controleren, en niet alleen maar de persoon die 'm inlegt. En dat is behoorlijk succesvol, heel veel phishing loopt vast op de moeilijkheid om het geld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha