Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2015, 16:33 door Anoniem

Door Anoniem: [..] En dat is behoorlijk succesvol, heel veel phishing loopt vast op de moeilijkheid om het geld echt in handen te krijgen. Misschien maak ik me onterecht zorgen en zou mijn saldo onderweg "naar een katvanger in Wit Rusland" wel in het voortreffelijke phishing filter van de Rabobank blijven steken. Maar toch, ik zou me veiliger voelen als de Rabobank zelf me uit zou leggen waarom ik spoken zie. Tot dat gebeurt gebruiken wij onze Rabopas niet buitenshuis en pinnen we met onze ING-passen. Ik voorspel dat je geen formeel antwoord gaat krijgen van de security architectuur ,de gekozen afwegingen daarin of de fraude/risico cijfers op grond waarvan de keuzes gemaakt worden. Misschien krijg je een bericht dat "het door u gevreesde scenario naar onze ervaring weinig of niet is voorgekomen en wij u verzekeren dat wij er alles aan doen om internet bankieren zo goed mogelijk te beveiligen" . Zou dat je gerust stellen ? De bank bereikt met een gedetailleerde uitleg vrijwel niets, vertelt daarmee ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha