Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
fraudewaarschuwingen op hun kredietoverzichten te plaatsen Daar wordt dit mee bedoeld: You may place a fraud alert on your credit file to let creditors know to contact you before opening a new account in your name. Het vergt maar een telefoontje, maar het komt er kennelijk op neer dat als je dat niet doet het kennen van je persoonsgegevens voldoende is om een krediet op jouw naam aan te vragen. En is het genoeg om alle vormen van misbruik te blokkeren? Ik wist het al, maar toch is mijn reactie elke keer: WTF? Wat bezielt hele samenlevingen om in situaties dat het er echt toe doet of een identiteit klopt vooral NIET een FYSIEK identiteitsbewijs te inspecteren? Door dat niet te doen hebben identiteitsdieven het wel erg makkelijk. Het is natuurlijk lastig voor bedrijven die alles via het internet doen, maar als ze genoegen nemen met een "bewijs" dat zo zwak is dat het helemaal niets bewijst moeten ze ook maar genoegen nemen met het feit dat ze door hun eigen werkwijze helemaal niet weten met wie ze zaken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):