Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je kan je afvragen of het wel wenselijk is dat er bedrijfsspecifieke email in een (bedrijfs!)emailbox-op-naam terechtkomt. Lijkt me dat het geen gek idee is om na te denken over het verzamelen van relevante informatie op bedrijfstoegankelijke wijze. Bijvoorbeeld, een wiki waarop iedereen wordt geacht te vertellen wat'ie doet en daar ook gelijk de relevante informatie bij kan zetten, van de gekste details tot handig verzamelde noodinformatie. Je zal even willen nadenken wie bij welke informatie moet en mag kunnen, bijvoorbeeld iets als per afdeling instellen van een publieke en een interne onderverdeling. Maar belangrijker dan de technische- en beveiligingsdetails is dat er serieus wordt nagedacht over hoe de organisatie van zichzelf leert. Ik zou als beleidsmaker waarschijnlijk wel een clausule opnemen die zegt dat er in mailboxen gesnuffeld mag worden als je onbereikbaar of vertrokken bent en dat je je privezaken maar in een folder prive stopt en dat je tenminste die leegmaakt bij vertrek. Maar ik zou me ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):