Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2015, 18:23 door sabofx

Prentice stelt dat organisaties dan ook de noodzaak om slimme machines in te zetten moeten afwegen tegen de mogelijk negatieve gevolgen van het banenverlies Laten we deze noodkreet eens projecteren op beursgenoteerde multinationals (werkgever van miljoenen mensen). Dan kunnen we eigenlijk op basis van hun beslissingen uit het verleden wel voorspellen waar hun loyaliteit ligt.... Juist! Bij de aandeelhouders. En waar ligt de loyaliteit van aandeelhouders? Snel geld verdienen.. Moeten we het binnenkort van hun bereidheid hebben, om werkzaamheden 'ambachtelijk' te houden, in plaats van goedkopere en/of efficiëntere digitale krachten in te zetten? Dit zijn namelijk dezelfde graaiers die al menig outsourcing traject op hun naam hebben staan. De meest optimistische toekomstvoorspelling schetst een wereld waarin praktisch niemand nog hoeft te werken omdat bijna alle werkzaamheden tzt door robots uitgevoerd zullen worden. Dus eindelijk weer tijd voor elkaar en jezelf? I don't think so! Want dat beeld gaat aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha