Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2015, 17:39 door Anoniem

Door Anoniem: Onderstaand een phishing bericht, die NIET van ING komt. Wel redelijk overtuigend. From: ING Servicedesk <info@h-eerlijk.eu> Subject: [S: 2888] ING Bank online app update Geachte klant, De abusedesk behandelt klachten over misbruik veroorzaakt door klanten van ING, Iedereen kan een klacht over misbruik indienen. Eeen medewerker van de Abusedesk beoordeelt de klacht op juistheid en volledigeheid. Bij voldoende bewijslast spreekt de Abusedesk de verantwoordelijke klant aan. Waarom is mijn TAN-Functie geblokkeerd? Wij hebben een meding ontvangen waaruit blijkt dat uw accunt buiten uw schuld, onrechtmatig wordt gebruikt. Om u te beschermen tegen mogelijk misbruik hebben wij uw TAN-functie tijdelijk geblokkeerd. Wat kunt u doen om de blokkering op te heffen? Zodra uw de instructie heeft begrepen kunt u hier klikken om in te loggen. Zodra uw het heeft geinstalleerd op uw mobiel word dit automatische verwerkt door Abusedesk, wordt uw account uit de beveiligde omgegeving gehaald en kunt u weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha