Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2015, 17:14 door Anoniem

Kreeg geklets te horen over dat zij "geen terugkoppeling Mogen geven", en dat hield de dame vol ook na 't melden dat 't in de Wet toch anders staat. Dat jij dat geklets noemt, wil niet zeggen dat het geklets is. En inderdaad, het CBP kan je melding in behandeling nemen, dat wil echter nog niet zeggen dat jij recht hebt op inzage in hun communicatie met dat bedrijf. Heeft iets te maken met ''privacy'', net als je eigen melding. Indien jij wilt weten wat het desbetreffende bedrijf vervolgens doet, dan moet je contact met hen opnemen om dat na te vragen. Het CBP kan dergelijke gegevens terecht niet aan jou verstrekken. Wel kunnen ze het bedrijf een boete opleggen indien ze de problemen niet verhelpen. Waarom verwacht je dat het CBP de privacy wetten gaat overtreden om jou te informeren? Verwacht je indien je ergens aangifte van doet bij de politie ook dat je vervolgens toegang krijgt tot gerelateerde politie dossiers en dergelijke, zodat je de voortgang in de gaten kan houden ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha