Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-06-2015, 21:29 door Anoniem

Die 22 gebruikers hebben tegen beter weten in de instellingen van Android aangepast om zo Apps uit niet officiele bronnen te kunnen installeren. Als je zo'n besluit neemt moet je ook beseffen wat de gevolgen zijn. Tis een beetje als je kat drogen in de magnetron, het kan wel maar is gewoon niet slim en de redenen ervoor zijn waarschijnlijk ook dubieus (lees illegale kopieen van Apps) En toch besluit ING hun schade te vergoeden (zie eerder nieuwsbericht) T.a.v. eBanking: bij Rabo zit bij het overboeken met de calculator inmiddels het bedrag dan wel een gedeelte van het bedrag verwerkt. Bij ABN is dit niet het geval. Bij ING zit bij de TAN SMS het bedrag en volgnummer. Die moet je controleren tegen evt Man-in-the-Browser-Attacks. Dat is in mij optiek behoorlijk veilig zeker omdat je een tweede alternatief pad gebruikt. Bij zowel Rabo als ABN is dit niet het geval. Bij ABN ben je daar dus op dit moment nog wel ontvankelijk voor omdat je simpelweg niet kan garanderen dat de validatiecode voor het juiste bedrag ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha