Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Veel dank voor een ieder die gereageerd heeft. De reacties zijn voor mij allemaal erg leerzaam en verhelderend. Hieronder ga ik inhoudelijk in op een aantal nieuw verschenen reacties. Anoniem @ 19:34 Jouw reactie zag ik pas nadat mijn reactie al verzonden was. Maar je hebt het probleem te pakken, waarover straks meer. Anoniem @ 21:22 Dank voor de verhelderende en logische uitleg. Mogelijkheid 1 is de oorzaak, waarover straks meer. Mogelijkheid 2 is niet aan de orde wegens download bij mozilla.org en update vanuit de browser. Anoniem @ 00:18 en Erik van Straten @ 00:21 SSL scan in Bitdefender Internet Security 2015 was bij mij enabled. Nadat ik de SSL scan in Bitdefender had uitgezet bleek het probleem opgelost te zijn. Erik van Straten @ 00:21 Dank voor jouw verhelderende analyse. – Gelukkig heb ik geen Lenovo laptop maar een HP desktop. – Volgens de Bitdefender Internet Security 2015 systeemscan heb ik geen malware op mijn PC. – Mijn PC is een privé PC die niet achter een bedrijfsproxy zit. – ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):