Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Internetbankieren is inherent onveilig. Daarom maak ik er geen gebruik van, maar gebruik nog steeds, ook niet super veilig, maar wettelijk beter beschreven, overschrijvingsformulieren. In de kleine lettertjes van de banken staat dat klanten zelf verantwoordelijk zijn voor zaken die misgaan met internetbankieren. Hacking, phishing, virussen en zo. Dat risico is mij te groot. Het is tot nu toe nog steeds coulance dat banken via internet gestolen geld vergoeden. Heeft iets te maken met reputatie of zo. Maar hoe lang zal dat nog duren ? Nog steeds is er geen hardware bank-apparaatje voor thuisgebruik dat bijvoorbeeld via een lan to lan vpn tunnel betalingen mogelijk maakt. Bizar, want de dienstverlening aan de klanten is door de banken volledig uitgekleed. Zo zijn er geen echt veilige overschrijvingsmethoden meer voorhanden voor thuisgebruik, terwijl bijna alle loketten zijn gesloten. En echt geld van je rekening halen kan meestal aan een tappunt in de buitenlucht waar je maar af moet wachten of de volgende in ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):