Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2015, 12:15 door Briolet

Door Tjaaa: @Anoniem, 14:35: Ik heb een fallback provider. Rollernet heet die provider. … …dus die mailtjes werden netjes bij rollernet opgeslagen. De nas heb ik toen opnieuw opgestart, en even later kwamen de mailtjes binnen. Toppie dus! Tja, mail via een fallback server laten lopen gaat goed totdat de afzender zijn mail met SFP beveiligd. Bij die mailtjes zal de afzender dan niet meer kloppen en de nas zal die dan bouncen. Ik heb al een feature request bij Synology gedaan om een optie te hebben dit soort mail naar de spambox te verplaatsen i.p.v. te bouncen. Bij mijn externe mail provider heb ik het ook al een keer meegemaakt dat een SFP beveiligde mail via hun fallback server liep en daardoor in mijn spambox kwam. En dus gelukkig niet volkomen geweigerd werd. Ik heb dan liever geen fallback server en laat de verzendende partij het maar een paar dagen proberen. De meeste mailservers geven het pas na 2 à 3 dagen op, zodat je tijd genoeg hebt om een vastgelopen nas weer te herstarten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha