Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2015, 21:07 door Spiff has left the building

@ vanegmond, Zonet heb ik het uitgeprobeerd op m'n Windows 7 x64 en Windows Vista x86 systeem. Op beide haalt MBAM probleemloos de updates binnen. (N.B. Dat was echter niet met Avast.) Zoals quikfit ook al aangaf: Ik moet aan de firewall denken. Misschien is er per ongeluk een onjuiste firewall-instelling gemaakt die MBAM verhindert contact te maken met de updateserver? Heb je zelf (of iemand anders in je huishouden) onlangs firewall-instellingen aangepast? Omdat je aangeeft dat het twee pc's betreft, moet ik aan de firewall in je router of modemrouter denken. Heeft iemand daarin recent wat aangepast? Met wat geluk kan misschien zelfs het uitschakelen, vervolgens stekker eruit, eventjes wachten, en weer inschakelen van je modemrouter helpen. Had je dat al geprobeerd? Aanvullende vraag: Is MBAM de enige applicatie die verbindingsproblemen heeft? Werken Windows Update en andere programma-updaters wel? En eventuele andere programma's die afhankelijk zijn van een internetverbinding?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha