Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dom, dom, dom, dom, dom. O, o, o, o, o, wat zijn die gebruikers olie, olie, oooooliedom. Wat zeg je? Zeg maar gerust massaal oerstom! Stom, stom, stom, stom, stom! Het enig werkelijke probleem zit vooral tussen beeldscherm en rugleuning! Nou en of! Wat je zegt. En of zoiets. Herkenbaar niet? Voortdurend kom je het in (security) reacties tegen. Op de werkvloer binnen de eigen support afdeling zal het 'geklaag' wel niet van de dagelijkse lucht zijn. Klopt deze analyse van de doorsnee gebruiker eigenlijk wel? Is het eigenlijk terecht? En zo ja/nee wat schieten we er eigenlijk mee op? Behalve dat recept voor een negatieve (werk)sfeer. - Zou het niet zo kunnen zijn dat veel techniek 'simpel' tekortschiet in het tegemoet komen aan het begripskader en vereist gewenst gebruiksgemak van de gemiddelde gebruiker? - Als de klant koning is en de meeste industrieën voor consumentenproducten dat begrepen hebben, waarom is het dan in de ICT zo ingeburgerd de klant standaard domheid te verwijten als zij er niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):