Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-07-2015, 12:51 door Spiff has left the building

Door Anoniem, do.16-07, 05:58 uur: Dit had ik vorige week ook. Op het normale account kreeg ik ook ineens geen updates meer doordat er geen verbinding kon worden gemaakt met de database. Ik heb me aangemeld op mijn administrator account en vanuit daar geupdate, dat lukte wel. Sindsdien geen problemen meer gehad en kan weer vanuit mijn user account updates binnenhalen. Ah, goed dat je het zegt, dankjewel. Ik had er niet aan gedacht dat vanegmond mogelijk vanuit een standaardgebruikersaccount probeerde de MBAM database te updaten. Als ik me niet vergis is dat eerder al eens ter sprake geweest in een Security.NL thread: Het updaten van de MBAM database dat voer je uit als Administrator, niet als standaardgebruiker. Wil je vanuit een standaardgebruikersaccount de MBAM database kunnen updaten, dan zul je MBAM moeten uitvoeren als Administrator (rechtsklik de Malwarebytes Anti-Malware snelkoppeling en kies "Als administrator uitvoeren"). Was dit het geval, vanegmond? Probeerde je de MBAM database te updaten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha