Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
1) OP stelt dat supportmedewerkers neerbuigend zijn naar niet-IT vaardige gebruikers Niemand hoort neerbuigend te zijn, dat heeft niets met ondersteuning te maken. Natuurlijk kan je als supportmedewerker wel een conclusie trekken over het kennisniveau waar je mee te maken hebt. Als dat extreem laag is kan dat frustrerend zijn. 2) OP stelt dat systemen gebruiksonvriendelijk zijn. "Met andere woorden, als een product waarvoor geen diploma of officieel gebruiksbewijs is vereist..." Wellicht zit daar de crux. Iedereen verlangt van een computer dat deze net zo gebruiksvriendelijk is als een broodrooster maar het is een apparaat dat een factor 100 complexer is. Hoe erg iedereen ook stampvoet, computersystemen zijn complex, dat is een gegeven, geen keuze van de fabrikant. Dus laten we niet eisen "dat alles lekker simpel te gebruiken is" maar naar het echte probleem kijken. We hebben complexe systemen waar iedereen mee wíl werken maar niet iedereen mee kán werken. Net zoals bij auto's. Iedereen wil rijden, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):