Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Oneplus marketing is meesterlijk met het zo nu en dan 'lekken' van specs in de aanloop van het product en het daarna opwekken van kunstmatige schaarste. Alles in het kader van aandacht. Jake Cooper werkt daar met zijn 'hack' bewust, of onbewust, aan mee, want: weer meer aandacht. De producten van Oneplus zijn in hoge mate vergelijkbaar met veel andere race-to-the-bottom producten. Grootse specs, Laaggeprijsd. Maar over waarde en kwaliteit zegt het weinig. Wel dat t goedkoop gemaakt is (hmm.) en de marketing ook weinig kost (slim!) 70.000 dat suggereert weer aardig wat belangstelling, op zich voorspelbaar na de succesvolle Oneplus One met hetzelfde recept. Bij de Fairphone 2 staat de teller nog maar op zo'n 7000 zie ik. Ook daar kan je vraagtekens zetten bij de 'waarde' , maar inhoudelijk is het een heel andere discussie. Meer met langetermijn ideeën als MVO, duurzaamheid en milieu en zo. Toch op zijn minst meer wereldverbeterend lijkt me. Kan Jake Cooper daar niet iets creatiefs mee doen, met een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):