Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-08-2015, 13:38 door Anoniem

Heb net een telefoontje gehad van uit een of andere callcenter en ze zeggen dat ze een stress signaal van uit mijn pc hadden gehad, en dat ze namens Microsoft bellen. Ze zaten mij te pushen om achter mijn pc te gaan en aan alles mee te gaan werken en ik zeg dat ik de pc niet begrijp en dat ik iemand zal zoeken die mij gaat helpen aan deze kant. Ze zeggen dat mijn pc gehackt is en dat als ik niet mee zou werken dat mijn pc can het netwerk afgesloten zou worden. Ik zeg dat ik het begrijp mijn pc maar iemand zou regelen, toen zij hij dat ze het in het Nederlands zouden over zetten en dat hun mij verder zouden begeleiden, maar dat ik mee moest werken. Ze gingen door met pushen en lieten niet los, leek wel pitbull mentaliteit. En toen was ik het zat en ik zei dat ze onzin aan het melden waren en ik hing op. Ze hadden een India accent. En het nr waarmee hun belde eindige op 688899. Maar blijkbaar gebruiken ze elke keer een ander nr zo als ik hier lees. Ik heb geen gegevens door gegeven en ben ook niet achter mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha