Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Maandag gaf ik aan dat ik contact had gehad met Microsoft Nederland, en dat die aangaf dat het probleem bekend is en dat het hopelijk in een paar dagen tijd wordt opgelost, zie https://www.security.nl/posting/438085#posting438177 Vandaag vernam ik via via, uit betrouwbare bron, dat Microsoft Nederland aangeeft dat het technische team de betreffende melding nog niet eerder heeft gezien en dat het geval onderzocht moet worden. Dat is nogal wat anders dan wat mij maandag werd verteld. Dat betekent dat de informatie niet bekend is bij alle afdelingen, óf dat ik maandag onjuist ben ingelicht. In ieder geval komt het nu onder de aandacht, als het dat nog niet was. Wordt vervolgd, wellicht. En inderdaad: Vrijdag 07-08 een nogal opmerkelijke reactie door Microsoft Nederland aan GratisSoftware.nl, zie: https://www.security.nl/posting/438085#posting438857 Maandag 10-08 opnieuw een reactie door Microsoft Nederland aan GratisSoftware.nl, zie: https://www.security.nl/posting/438085#posting439224
Beschrijf je klacht (Optioneel):