Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: De schade voor de advertentie-industrie bedraagt volgens Adobe en PageFair 20 miljard euro. Dat advertentiegeld moet uiteindelijk door de producenten van goederen betaald worden. En deze berekenen de advertentiekosten weer, via de prijs, door aan de consument. Lees dit dus positief: Door het gebruik van adblokkers heeft de consument voor 20 miljard aan kosten bespaard. b.v. door nu andere goederen of diensten in te kopen waar de reclame een kleiner deel van de kostprijs is. Schade is schade, dat houdt in dat waarde er al moet zijn. En dat is niet zo. Die omzet was er niet en komt er niet, dus er is geen schade. Overigens ben ik met de eerste poster eens dat veel sites beschuldigingen lanceren richting de gebruiker die adblocker zou gebruiken, wat niet zo is. Men draaft weer eens door met de ongefundeerde aannames. Geeft ook wel het beperkte niveau van de websiteontwikkelaars aan.
Beschrijf je klacht (Optioneel):