Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Reinder: Ik denk dat een betere oplossing, waarschijnlijk eenvoudiger te implementeren ook, is om bedrijven die dergelijke "gratis" diensten aanbieden een korte, eenvoudige, samengevatte gebruikersovereenkomst te laten aanbieden. Bij voorkeur eentje die op een half kantje A4 past en in eenvoudige taal is opgesteld.(..) Ik juich jouw idee van harte toe! Echter vergeet niet dat je te maken hebt met een Amerikaans (internationaal) bedrijf en daar zijn ze nogal van de regeltjes. Want stel je toch eens voor dat je besluit om de broodrooster als spons in bad te willen gebruiken en dat niet in de handleiding vermeldt staat dat het toch een slecht idee zou kunnen zijn... Bij het gemeentehuis en in het ziekenhuis zag ik van die foldertjes liggen in 'normale taal' of hoe dat genootschap wat er achter zit ook heet. Zag er goed uit en voor mensen die toch iets technischer taalgebruik aankunnen zijn er duidelijke verwijzingen naar andere informatiebronnen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):