Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het is dan ook niet raar dat de eindgebruikers overwegend positief reageren. De top niet, de gebruikers wel. Gebruikers zich niet uiten of contact met de pers hebben of straffe van ontslag. Als het goed zo zitten was dat niet nodig! Als iemand die een paar jaar meer dan een dubbele baan had aan het in de lucht houden van het computerpark in een (Duits!) bedrijf weet ik dat er soms hele rare dingen gezegd en gedaan worden. Zoals de CFO die ineens aan mijn bureau stond en eiste(!) dat ik ter plekke alles liet vallen en de (prima werkende, dank je wel) mailoplossing door exchange verving, omdat dat alle problemen zou oplossen met zijn email. Voor hem was de maat vol! Dat burgemeester en loco-burgemeester allebei "slachtoffer" van miscommunicatie zijn geworden --want ze kregen niet wat ze hebben wilden en dus riepen ze dat medewerkers hun werk niet konden doen en zo verder-- betekent precies dat ze allebei hun werk niet goed gedaan hebben. Dat is management, of in dit geval, dus niet. Oei wat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):