Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-08-2015, 08:33 door Lex Borger

Door karma4: ... Blijft staan dat ik als klant dat zelf zou willen beheren. Ik weet wanneer ik van toestel sim verander, niet de bank. Laat de eerste controle en instelling dan ook over aan mij de klant. Daarbij een duidelijk verhaal zodat misbruik als gezamenlijk doel bestreden kan worden. ... Deze maatregel beschermt je juist wanneer jij buiten je eigen weten om van SIM verandert. Dat kun je niet zelf beheren. Ik ben blij dat de bank dat voor mij doet. Dit artikel laat zien dat de maatregel werkt, want criminelen voeren dus geen SIM-wissel meer uit en moeten nou weer hun nek uitsteken om een echte SIM te bemachtigen, wat het risico van arrestaties behoorlijk verhoogt. Ik denk dat de periode van 12 uur vandaag de dag voldoende is om te merken dat je eigen toestel niet werkt en je provider hierover te bellen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha