Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Lijkt me onzin. Als je tankt wordt er bij het pas-invoeren flink geld opgenomen van je bankrekening. Na de tankbeurt wordt het restant weer teruggestort. Ze weten ze vooraf dat de betaling altijd slaagt. Incorrect. Het gaat om een vluchtige reservering. Komt geen naam van de klant of overschrijving aan te pas en is maar voor een paar minuten. Het is echter niet werkbaar om een dergelijk systeem ook toe te passen op reizen. De verantwoordelijkheid wordt dan deels verschoven naar de banken, die feitelijk geen partij zijn in de vervoerovereenkomst. Heb je straks niet met een maar twee of drie partijen te maken om onterechte reserveringen recht te zetten. Dat afhandelen kost nog meer tijd en geld en dat gaat uiteraard links om of rechts om bij de eindegebruiker gelegde worden: de consument. Je koopt vooraf reis-tegoed. Op het moment dat ze jou geld schuldig zijn en nog moeten terugstorten, moment bij het inchecken, ontstaat er de vreemde situatie dat ze met krediet/borg bezig zijn. Je kan je afvragen of ze wel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):