Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-08-2015, 13:51 door Anoniem

Ik heb hier in juli al eens vragen aan de Rabobank over gesteld: https://twitter.com/StruinersUnie/with_replies Veel nietszeggende antwoorden en een hoog 'gaat u maar rustig slapen, wij waken over uw veiligheid' gehalte, als voorbeeld de reactie: Rabobank: Je kunt er vanuit gaan dat wij er vertrouwelijk mee om gaan. Ik heb een privacy-hoesje (verkrijgbaar bij ANWB) om mijn ID-kaart maar deze hadden ze er afgehaald. Ik heb meegekeken op het beeldscherm van de bankmedewerker en zag dat er niets 'gezwart' werd, zoals je dit wel ziet bij het scannen door mobiele providers. Toen ik er wat over vroeg, kreeg ik wazige antwoorden en heb niet doorgevraagd (ik weet het: dom, dom, dom..). Pas later, thuis, ben ik wat info gaan zoeken en zag door de bomen het bos niet meer. Vandaar ook de vragen via bovenstaande Twitter account. Als consument ben je geen partij tegen dit soort redeneringen, tenminste ik niet (dat ligt waarschijnlijk aan mij). Duidelijkheid is in ieder geval ver te zoeken....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha