Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-08-2015, 08:31 door Anoniem

Door Anoniem:In de uitleg staat dat ze na de aanvallen aanpassingen in het netwerk te hebben gedaan om te zorgen dat klanten tijdens een ddos-aanval kunnen blijven internetten. Ddos is een reeele aanvalsvorm. Een goede provider heeft haar netwerk daar goed tegen beschermd. Toch zeker een provider die zo meeleeft met haar klanten en die het gevoel van veiligheid wil geven. Hoe is het dan mogelijk dat de ddos aanvallen zo succesvol waren? Net als bij veel aanvallen moet je als bedrijf hoofdzakelijk afwachten welk type aanval er nu weer is bedacht. Zelf krijg ik in het netwerk, waar ik voor verantwoordelijk ben, dagelijks enkele aanvallen te verwerken. De laatste anderhalf jaar is de efficiency van de aanvallen gedaald van circa 90% naar onder de 5%. Het aantal verschillende methoden loopt ondertussen in de tientallen. Nog steeds duikt er soms een aanval op die al onze specialisten verbaast. Dan duurt het even voor die is geanalyseerd en dat er maatregelen genomen kunnen worden. Vooral dat laatste wordt steeds ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha