Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2015, 11:25 door Anoniem

Wat de NOS verslaggeefster niet noemt is het meest belangrijke deel in het hele probleem. Mail garandeert geen authenticiteit en de gebruikers willen dat niet onderkennen en/of vinden zichzelf slim genoeg om dat te kunnen overbruggen. De NOS impliceert dat de valse mails professioneler worden de oorzaak zijn. Mailtjes voorzien van een logotje, foutloze tekst en een naam van een werknemer als afsluiter. Iedereen die een beetje moeite doet kan zulke mails verzenden, kan telefoontjes plegen uit naam van een bedrijf of brieven versturen uit naam van iemand anders. Maar omdat het 9999999x goed gaat zijn gebruikers er van overtuigd dat het betrouwbaar is of dat ze zelf slim genoeg zijn. Tot die ene brief, dat ene telefoontje of die ene email. En dan is het ach en wee en hoe kan dat nou. 'het zag er zo professioneel uit' 'het klonk zo betrouwbaar' 'er stond zelf een logo in de mail en er stond een naam van een werknemer onder als groet'. Wat zou er gebeuren als de NOS wel heel duidelijk had gemaakt dat je email ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha