Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: even de klok in windows terugzetten, en dan een mailtje versturen. niet zo moeilijk toch? :) Dacht ik ook aan. Tenminste als de ontvangende partij een E-mail client gebruikt en geen webmail. Misschien het beste op beide PC's voor de zekerheid even controleren of de klokken goed lopen, en je afvragen of er rond de tijd dat de betreffende mail werd verstuurd geen problemen waren met de klok in je O.S. De ontvangende partij is hierbij het meest verdacht. .....maar toen bedacht ik dat dit toch haast niet de oorzaak kan zijn. Omdat twee keer exact dezelfde mail bij de ontvanger is uitgeprint met slechts een tijdsverschil ertussen. En dus niet één print bij de zender en de andere print bij de ontvanger. (vertel me a.u.b. als ik het mis heb) Dus zal het waarschijnlijk iets anders zijn. Maar voor de zekerheid kijken of de klokken goed staan kan geen kwaad. Retep, je schrijft in je originele post: ......na uitprinten dat de datum van ontvangst niet meer de datum X (maart 2015) is maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):