Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Decennia lang hebben Creditkaart maatschappijen jaarlijks miljoenenverlies door de zwakheden in hun systeem gewoon geaccepteerd, en simpelweg op de cliënten verhaald door extra kosten in rekening te brengen. Als cliënt van een bank, betaal ik een soort contributie en vergoeding voor het recht om cliënt te zijn, van een paar euro per maand. Door die contributie met een paar cent te verhogen, is de financiële schade van de hier genoemde fraude alweer gecompenseerd. Dit is een van de reden dat de banken deze fraude niet actief wensen te bestrijden, en natuurlijk de winst die ze hebben op de belastingaftrek van deze fraude. De belastingdienst zal namelijk de precieze hoogte niet echt onderzoeken. Ook grote winkelbedrijven geven miljoenen verlies op door diefstal en niemand controleert of dat wel zo is. dat zou mooi zijn als ALLE klanten schadeloos gesteld worden bij fraude, maar dat is niet zo ! ondertussen incasseert menige bankbobo zijn exorbitante bonus en laat menig klant met veel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):