Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je moet niet denken dat een gewone computergebruiker de structuur van zo'n URL begrijpt. Domeinnamen zijn ook precies verkeerd om gemaakt. In Engeland hadden ze dat indertijd wel in de gaten maar de Amerikanen begrepen het niet en zetten hun zin door. Het had natuurlijk http://nl.abn.bankieren/ moeten zijn in plaats van http://bankieren.abn.nl/ Dan kun je duidelijk uitleggen "kijk aan het begin wat er staat. Staat er http://nl.abn. ? nee? dan is het fout. Nu moet je er van uit gaan dat een gebruiker snapt wat : en / in een URL doen en dat is natuurlijk niet zo. Daarnaast is het zo dat er in de normale situatie allerlei dingen gebeuren en gedaan worden, en die zijn dan ook vaak nieuw. De gebruiker die niet de oplichter is krijgt een keurig geformatteerde mail of zelfs brief van ABN met de opdracht iets te doen en kan deze niet onderscheiden van andere mails of brieven. Ik krijg van mijn bank als ik inlog nog wel eens zo'n melding van "we hebben uw e-mail adres nog niet, geeft u ons aub uw e-mail adres ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):