Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-10-2015, 11:09 door Anoniem

Hoeveel nummers gaan er verloren door dat soort gebruik? Tegenwoordig gaan providers daar wereldwijd vrijwel hetzelfde mee om. - Met een SIM moet elke 6 of 12 maanden een activiteit worden verricht, zoals uitgaand bellen, sms-en of data verkeer - Daar bovenop eisen steeds meer providers dat je elke 6 of 12 maanden een opwaardering doet - Voldoe je niet aan bovenstaande, dan gaat je mobiele nummer 1 tot 3 maanden in quarantaine. Inkomende oproepen werken dan nog wel, uitgaande niet meer. Opwaarderen activeert de SIM dan weer voor 6 tot 12 maanden - Doe je na 3 maanden nog niks dan vervalt de SIM kaart. Het mobiele nummer wordt dan 3 tot 12 maanden offline gehouden, waarna het nummer weer opnieuw wordt uitgegeven. Dit om te voorkomen dat een nieuwe klant belletjes ontvangt die eigenlijk voor de oude gebruiker zijn bedoeld. Deze 'afkoelperiode' is afhankelijk van het beleid bij de provider.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha